Der Landkreis Sør-Varanger hat jetzt eine neue Station mit der Möglichkeit zum Anschluss an das Stromnetz, Nachfüllen von Frischwasser und Entleeren von Abwasser und Toilette in Kirkenes geöffnet. Die Anlage liegt auf dem Industriegebiet bei Prestøya(Hurtigrutenkai), wo die Hurtigrute täglich anlegt.

tømmeanlegg for bobil kurt hansen

Sør-Varanger kommune har nå en ny stasjon for å tømme do- og dusjtank til campingbil i Kirkenes. Her er det mulig for å tømme kloakk, samt få tilgang til vann og strøm. Stasjonen ligger ved Hurtigrutekaia på industriområdet ved Prestøya.

Sør-Varanger Municipality now has a new station for emptying the sewage tank in Kirkenes. Here you have the possibility for emptying the sewage tank and a supply of water and electricity. The station is located at the Hurtigruten ship dock at the industrial site by Prestøya.